petak, 7. ožujka 2014.

New in - Welcome March !

Ožujak nam je donio sunce a što je ljepše od mini shoppinga i kavice na suncu? :D
Silom prilika, ovaj mjesec sam počela malo rastrošnije nego inaće. Razlog tome je više-manje početak novog semestra. :)

Prije mjesec dana, odlučila sam svoju tamnocrvenu kosu obojati u bakreno crvenu, što je naravno zahtjevalo upotrebu hidrogena. Iako me je moja draga frizerka uvjeravala da s Macadamia bojom  neću pretjerano oštetiti svoju prirodno tanku i rijetku kosu, to se ipak dogodilo. Kosa mi je nakon tjedan dana počela nenormalno ispadati. Mislila sam da je to sasvim normalno jer sam sa svoje biljne boje za kosu prešla na ovu drugu pa je logično da se možda treba naviknuti (?!). Bilo kako bilo, ispadanje kose nije prestalo stoga sam u valu panike kupila Klorane šampon i balzam za kosu s kininom i B vitaminima. S obzirom da je bila neka akcija, dobila sam još i slatku malu kozmetičku torbicu i 3 testera šampona od koprive, kamilice i zobi. 






S obzirom da sam stvarno doživjela napad panike nakon što sam oprala kosu i vidjela kadu punu svoje kose, uzela sam još i Marbo šampon protiv opadanja kose sa biljnim česticama. Tete u ljekarni kažu da im je ovo najprodavaniji šampon protiv opadanja kose i da su dobili puno povratnih informacija kako stvarno pomaže pa ćemo vidjeti. Navodno mu je najveća mana što se nakon pranja lagano osjeti miris češnjaka stoga ću ga koristiti samo kad sam doma a ako bude zbilja neizdrživ miris, prebacit ću se na Klorane. :D ( P.S. ako imate kakav savjet što se tiče opadanja kose, ostavite u komentarima, bit ću i više nego zahvalna <3 )



Usput sam obnovila zalihe svog najdražeg gela za tuširanje - Balea Sensitive i najdražeg  Neutrogena gela za umivanje kojeg pokorno koristim otkad je došao u dućane :D




Nova stvar koju sam isprobala je Dr Hauschka losion za tijelo s podnevnim cvijetom. Lijepo se upija i lagano hidratizira kožu ali mislim da se za tih 207kn može naći i puno boljih proizvoda.  


S obzirom da su moje usne kronično suhe i dehidrirane, stalno sam u potrazi za dobrim balzamima. Jednom prilikom mi se usnica "rascvjetala" dok sam bila u gradu i kupila sam Dr Hauschka balzam za usne i požalila istog trena kad sam ga namazala. Naime, bez obzira na sve ove super sastojke i ulja, ovaj balzam samo stoji na usnama. Ne čini ih mekanima niti glatkima nego samo stoji i stvara oko usta neugodne žute mrlje. Nakon što nestane s usana, one su još više suhe nego prije nanošenja. Definitivno veliki promašaj, očekivala sam puno više za 67kn. Dok s druge strane, prijateljica mi je preporučila Labello Repair & Beauty i moram priznati da sam stvarno ostala iznenađena koliko je dobar. Više ne napuštam kuću bez njega :D 




I za kraj - moj prvi odlazak u Kik ! :D
Moram priznati da sam bila jako skeptična oko Kik-a. Prvenstveno zato jer jako patim na vizualni dojam dućana no međutim, ostala sam blago šokirana kada sam vidjela ponudu i cijene. Otišla sam tamo prvenstveno zbog olovaka u boji i izašla van s još par stvari koje mi uljepšavaju svakodnevno učenje :D
Rozi rokovnik za bilješke (25kn), mali papirići za označavanje stranica (8kn), posuda za olovke (8kn), kemijska olovka s kristalićima (17kn) 
Također sam vidjela puno lijepih čaša, šalica, dekorativnih predmeta i stvari za kućanstvo po stvarno povoljnim cijenama tako da toplo preporučam odlazak tamo! :) 




Jeste li isprobali neke od ovih proizvoda ili namjeravate? Što ste vi kupovali u zadnje vrijeme? :)

Broj komentara: 6:

  1. baš ništa od ovoga nisam probala :)
    A Kik je i meni dugo bio odbojan, ali kako se svašta zgodno nađe u njemu, ipak pretrpim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su Kik i Offertissima oduvijek bili odbojni iz nekog razloga ali mislim da ću sad istražiti i Offertissimu :)

      Izbriši
  2. Uh, pisala sam puno o opadanju kosu, imala sam sa tim problema zbog stresa, a i inace nemam neku dobru kosu. To mi je najcitaniji post pa baci pogled, mozda ti nesto od toga pomogne. Meni se najbolje pokazao Ducray Anaphase, a mislim da ti je puno bolji Marbo od Klorana, istrpi smrad, jer nema ucinka ako peres cas jednim, cas drugim, i obavezno nakon drugog samponiranja ostavi pjenu barem 5 min.da djeluje. Klorane nije los, ali vise utice na rast nove kose, nego sto sprecava opadanje postojece. Ima i neki Klorane sprej sa kininom protv opadanja, al ne znam kakav je on, to je nesto novo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo baš sam pročitala tvoj post, ako Marbo ne pomogne, isprobat ću i Foltene :) I baš sam se sad malo zamislila, mislim da je i kod mene stres odigrao veliku ulogu jer sam cijeli 2. mjesec praktički bila pod velikim stresom. Hvala ti na pomoći :)

      Izbriši
  3. Žao mi je zbog ispadanja kose. Meni se to dešavalo nakon poroda i koristila sam neki preskupi serum(ili šta je već) na kapaljku. Nadam se da ćeš se uspjeti riješiti toga. Sviđaju mi se poklončići uz Klorane. Što se Kika tiče, svoj post o organizaciji kozmetike sam praktički posvetila toj trgovini haha zakon je :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sredit će se to :) A poklončići su i mene iznenadili, baš su mi uljepšali dan :D
      Ja sam se oduševila šalicama i posudicama sa likom sove i još neke dekorativne košarice...:D Morat ću se vratiti tamo :)

      Izbriši