petak, 20. ožujka 2015.

THE VERSATILE BLOGGER AWARD

Već dugo razmišljam da napišem jedan ovako random post s nekim činjenicama o sebi ali nikako nisam znala kako da to iskombiniram. Zato sam jako zahvalna dragoj Steli Sequin koja me je nominirala za ovaj tag :)

Za one koji možda ne znaju - VBA daje se blogerima s kvalitetnim sadržajem i dobrim stilom pisanja. Nominirani mora napisati 7 činjenica o sebi i nominirati još 15 blogova. 

Pa počnimo! :D
1. Ja sam najdjetinjastija osoba na svijetu
Ozbiljno, bez pretjerivanja. Osim što sam veliki fan Hello Kitty (što se vidi na interijeru moje sobe :D )  slobodne vikende i jutra obično provodim gledajući crtiće :D Moglo bi se reći da me veseli sve što veseli klince od 5-10 godina :D 



2. Moj glazbeni ukus je shizofreničan
Jednostavno, za svako moje raspoloženje postoji određena glazba,odjeća i šminka. I da, da, znam da je tako većini ali ja baš idem iz krajnosti u krajnost - dok učim ili radim nešto pri čemu mi je potrebna koncentracija obavezno slušam klasičnu glazbu, najčešće skladatelje iz razdoblja romantizma, dok s druge strane na svojoj playlisti imam apsolutno sve - od Aerosmitha pa do Dubioze Kolektiv, Marilyna Mansona, Lady Gage i Sandre Afrike :D Totalno mi sve dolazi u obzir jer nisam isključiva. :)





3. Muku mučim s onim PUSH - PULL vratima
Uvijek kad otvaram ta vrata, osramotim se. Zato sad imam novu taktiku - ako je netko pored mene, elegantno ga pustim da mi otvori :D





4. Ne volim škrte ljude. 
Pritom ne mislim na ljude koji odgovorno troše svoj novac nego na one koji će doći 10min ranije na kavu da si naruče i plate pa da ne moraju nikog častiti. Škrtost mi je jedna od najgorih mana koje čovjek može imati i iz iskustva sam naučila da ljudi koji gledaju na prijateljstvo kao na trošak, obično nisu ljudi koje trebam u svom životu.





5. Imam više muških prijatelja nego prijateljica
Iz nekog razloga, sve ženske osobe koje su mi bile bliske su me izdale ili povrijedile na neki način. Mislim da je za ovo jednim dijelom zaslužna i činjenica da sam odrasla sa starijim bratom i bratićima pa su mi druženje i komunikacija sa dečkima uvijek nekako dolazili prirodno. 

6. Volim ružičastu boju
Blago rečeno. Dok sam bila mala, prezirala sam je a onda negdje u 4. srednje - dogodilo se čudo! :D 



7. Nisam nikad zapalila cigaretu
Znam da zvuči nemoguće jer su svi barem jednom probali ali meni se to oduvijek gadilo. S druge strane, volim miris cigareta i ne smeta mi kad netko puši pored mene :O *pasivni pušač*


S obzirom da malo kasnim što se tiče ovog posta, pozivam sve koji nisu (a koji žele) da naprave ovakav post :) 

Broj komentara: 5:

  1. Sviđa mi se tvoja taktika s push - pull vratima :D Također ne volim škrte ljude, to je tako grozna osobina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad negdje vidim ona vrata što se otvaraju automatski, sretna sam ko da sam dobila na lotu! :D

      Izbriši
  2. Haha činiš se baš simpa,također po pitanju glazbe mogu poslušati sve,a po pitanju djetinjastosti -volim pogledat crtiće :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D <3 Ma crtići su zakon, nekad treba i pobjeći iz svijeta odraslih :D

      Izbriši
  3. za skrte ljude te u potpunosti razumijem, ima ih oko mene koliko hočeš. a rozu obozavam, to je boja koju volim od malih nogu

    OdgovoriIzbriši