četvrtak, 21. svibnja 2015.

Proizvodi koji su me razočarali


Rekla bih da oko 80% moje kupnje završava uspješno. Sklona sam tome da pratim blogove, čitam recenzije i na temelju toga si slažem popise za kupovinu, da se ne bi dovela u napast da kupim nešto što mi ne treba/ne odgovara. Veliki problem mi stvara to što sam sklona impulzivnim kupovinama, naročito kad sam loše raspoložena.

1. Nivea stress protect dezić - kako sam sklona pojačanom znojenju tijekom cijele godine, dezići su nešto što konstantno isprobavam, na mjesečnoj bazi :D Svjesna sam toga da mi rijetko koji dezić odgovara ali kao što to biva, opet sam pokleknula pred obećanjima na ovom deziću. I razočarala se. Što se znojenja tiče, nije učinio baš ništa, nakon sat vremena - pojavio bi se odvratan miris i jedini spas bi mi bio tuširanje gelom za tuširanje s nekim jačim mirisom. Cijena mu je oko 20kn i definitivno je jedan od 3 najgora dezića ikad.

2. Synchroline Synchrovit C serum
S obzirom na to da mi je koža u užasnom stanju i u zadnja 4 mjeseca sam počela nenormalno dobivati bore, teta u ljekarni mi je preporučila ovaj serum. Inače dolazi u više manjih bočica (mislim 6) i cijena mu je paprena. Imala sam sreće pa mi je prijateljica dala jednu svoju bočicu da isprobam. Dakle, ovaj serum mi je užasno isušio kožu, toliko da mi se počela guliti. Osjećaj zatezanja nakon nanošenja i neki čudni osjećaj bili su toliko užasni da sam ga prestala koristiti nakon 2. korištenja. Trebala su mi 2 mjeseca da mi se koža oporavi od ovog seruma i definitivno mu se više ne namjeravam približiti.

3. Max Factor Wild Mega Volume - nedavno je Max Factor imao akciju na maskare - 1 + 1 gratis. Gratis je bila 2000 calorie maskara koju volim više nego išta i koristim realno od 8. razreda osnovne. Iskoristila sam priliku da isprobam i ovu maskaru, istina, očekivala sam puno jer su mi sve njihove maskare super. Prva stvar - četkica je dosta velika ali i moje trepavice su stoga mi je to na prvu bilo čak i ok. Druga stvar - maskara je prva 2 mjeseca bila jako tekuća i bilo je jako teško raditi s njom. Ljepila mi je trepavice i izgledalo je kao da imam 3 dlake sve skupa. Preslikavala se, nije napravila ništa po pitanju volumena - još su mi gore izgledale trepavice i užasno se trusila ispod oka. Cijena joj je oko 65kn inače i savjetujem vam da je izbjegnete ako ikako možete :D

4. Catrice Liquid Ink eyeliner - ovo je valjda jedini Catrice proizvod koji mi ne odgovara. Kistić je nekako predebel, nije mi dovoljno pigmentiran i ono što je najgore - puca nakon sat vremena. Općenito jako neuredno djeluje i preslikava se. Cijena mu je oko 25kn ako se ne varam.

5.L'oreal True Match puder sam kupila jer sam čula da je super za suhu kožu + imali su dovoljno svijetlu nijansu za moju blijedu put. Raspon nijansi je super, puder se lako nanosi i blenda, prekrivanje srednje. No nakon što se osuši, ovaj puder se uvlači u apsolutno svaku boricu na licu, čak i ako je lice prije nanošenja bilo savršeno hidratizirano. Sa nekih dijelova jednostavno nestane a na nekim dijelovima se nakupi pa lice izgleda jako neuredno i suho. I staro. Ne znam kako bi se ponašao na normalnoj ili masnoj koži ali suhoj definitivno ne odgovara. Cijena mu je oko 120kn u dm-u, Kozmu, Bipi i Mulleru.

6. Look by Bipa kist za kremaste proizvode (?)
Ovaj kist sam kupila za potrebe nanošenja neke lagane podloge i blendanje na licu jer je izuzetno mekan i savitljiv te je dovoljno nježan za moju kožu. Dosta je rijedak i ostavlja crte na licu, "guta" puno proizvoda te se već nakon par korištenja dosta "rascvjetao". Probala sam ga korisiti i za blendanje korektora, nanošenje rumenila i još nekih proizvoda ali jednostavno ne funkcionira. Cijena mu je oko 30kn u Bipi.

7. Body & Soul kist za tekuću podlogu je totana suprotnost prethodnom kistu. Izgleda kvalitetno i jako lijepo stoji u ruci ali jednostavno je toliko tvrd da ga je neugodno za koristiti. Upije sav proizvod i nemoguće je nanijeti tekuću podlogu s njim. Namjeravala sam ga koristiti za konturiranje ali zbilja je loš kist i ne mogu mu pronaći nikakvu funkciju :( Muller, 30kn

8. Essence kist za nanošenje korektora - jedini Essence kist koji me je razočarao, Jednostavno mi je previše tvrd i grub, naročito za područje oko očiju. Loše blenda korektor te ostavlja vidljive linije


Koji proizvodi su vas razočarali? :)

Broj komentara: 10:

  1. Od navedenih proizvoda probala sam samo Catrice eyeliner i potpuno se slažem s tvojim dojmovima, užasno nekvalitetna stvarčica. Ostale ću svakako izbjegavati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš šteta, sjećam se da su imali jako kvalitetne tuševe kad su tek došli u kozmo prije 6 godina :/

      Izbriši
  2. Nisam isprobala ništa od ovog, a čini mi se da će tako i ostati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pametno. :) Ako ikome pomognem ovim postom da ne potroši novce uzalud, bit ću i više nego sretna :)

      Izbriši
  3. ovaj bipa kist je i mene ubio u pojam, prvo sam se razveselila jer kao bockalica za kupiti u bipi za tako malo kuna, i došla sam doma i kooooma....prvo sam probala puder, izgledala sam kao da imam osip, pa sam probala sa rumenilom...užas...isto kao i ti, sa 100 proizvoda probam koristiti i na kraju stoji na stolu i gleda u mene...sve si mislim možda bude dobar za čistiti tipkovnicu s njim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga mislila oprati pa prosljedit nekome ali tijekom pranja mi se odvojio gornji dio pa sam ga zaljepila super-ljepilom i sad isto samo stoji i bode me u oči :D

      Izbriši
  4. Isprobala sam dva Bipina kista i oba su mi fenomenalna, baš šteta što ti taj nije odgovarao :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su njihovi kistovi za oči savršeni ali ovaj je užasan :(

      Izbriši
  5. Imam Bipa kabuki četkicu i savršena mi je. Također imam još jednu i isto je ok, ali nije loša. A dobro da nisam kupila Body&Soul četkicu nekidan, dugo sam stajala u trgovini i predomišljala se da ili ne. Sada znam da ju neću kupiti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova Body&Soul je užasna, jako lijepo i kvalitetno izgleda ali je apsolutno beskorisna. D:

      Izbriši