nedjelja, 10. svibnja 2015.

PERL WEISS PERFEKT WEISS vs PEARL DROPS HOLLYWOOD SMILE - paste za izbjeljivanje zubi

Vjerujem da velika većina nas luta bespućima drogerija u potrazi za nekom novom EXTRA WHITE pastom za zube koja će nam magično i preko noći izbijeliti zube. Well, nada umire posljednja ali mislim da smo već polako svi shvatili da je jedini način do biserno bijelih zubića izbjeljivanje kod stomatologa. 

Prije 8 mjeseci, nakon dugeee tri godine nošenja ortodontskog aparatića, napokon sam ga skinula. Naravno, zubi su bili lijepi i ravni ali i žuti od nošenja aparatića.  Odlučila sam se na izbjeljivanje kod stomatologa - izbjeljivanje pri kojem se nanosi gel zatim se aktivira peroksid korištenjem lampe. Postupak traje oko sat vremena, rezultati su vidljivi odmah te je postupak pomalo neugodan zbog boli i nelagode u zubima. Cijena je uglavnom svugdje ista - oko 2200kn. Moram napomenuti da ukoliko se odlučite na takvu vrstu izbjeljivanja - sve krunice, plombe i ispune na vašim zubima neće izbijeliti jer boju mijenjaju samo pravi zubi a ne keramika. Ukratko, bila sam oduševljena prva 2 mjeseca a onda su mi zubi počeli jako žutiti (iako ne pijem ništa obojano, ne pušim i ne pijem kave/čajeve).
Da bi stvar bila gora, u roku od par mjeseci mi se pokvarilo 7 zuba. Stomatolog mi je tada rekao da mi je caklina jako uništena te da je to razlog zašto mi se zubi kvare. 

No, da. Kako su mi nakon izbjeljivanja zubi počeli žutiti, u interesu mi je bilo da ako ništa drugo barem usporim mijenjanje boje. Isprobala sam gotovo sve paste iz drogerija - neke od njih su mi čak i pogoršale stanje stoga ako vas zanima što mislim o ovim pastama, nastavite čitati :)

Dakle, paste dolaze u kutijama identične veličine, isto pakiranje, ista količina te POTPUNO IDENTIČNI SASTOJCI. Perl Weiss je dostupna samo u Mulleru po cijeni od 40kn a Pearl Drops je oko 34kn u DM-u. Proizvođač je ISTI - Church & Dwight UK. Oba proizvoda su proizvedena u Velikoj Britaniji i sadrže 50ml. Također dolaze u identičnim bočicama sa malim otvorom i moguće je vrlo precizno dozirati.







Na ambalaži Perl Weissa piše da se koristi 2 puta dnevno prva 3 tjedna a zatim jednom dnevno dok na Pearl Dropsu piše da se zubi četkaju pastom 3 puta dnevno prvih tjedan dana a zatim jednom dnevno. Nije mi jasno zašto zato jer je sastav proizvoda u potpunosti isti.

Tekstura proizvoda je također ista - bijela pasta sa sitnim plavim i bijelim zrncima. Ono što ih razlikuje je jedino okus. Perl Weiss ima malo intenzivniji mint okus.

Obadvije paste sam koristila oko 4 tjedna. Prva koju sam koristila bila je Pearl Weiss i primijetila sam da su mi nakon prvih tjedan dana zubi već bili malo manje žuti. Razlika nije bila bog zna kakva ali ja sam bila zadovoljna jer je i dosta kamenca otišlo sa zuba :) 

Nakon što sam potrošila Perl Weiss,  Pearl Drops Hollywood smile sam uzela u DM-u čišto zato jer sam vidjela da je sastav identičan te proizvođač pa sam mislila da je ista pasta. No nije. Okus je malo drugačiji ali i učinak. Već nakon par dana sam primijetila kako mi zubi počinju opet lagano žutiti pa sam se vratila na prvu pastu a ovu sam dala mami. 







Moram napomenuti da mi ove paste nisu isušile usne, što je dosta česta pojava pri korištenju pasti za 
izbjeljivanje. Također, nisu mi ni iritirale zubno meso (inače mi je jako osjetljivo). Nakon korištenja obje paste osjeća se nekako da su zubi jako čisti i glatki - kao nakon poliranja te taj osjećaj ostaje i nakon jela :)  Ove paste vam neće izbijeliti zube ne znam sad kako ali smatram da se redovitim korištenjem može spriječiti/umanjiti šteta,naročito ako pijete puno čaja/kave/vina ili pušite. Pritom mi je favorit Perl Weiss jer sam primijetila neki pomak + jako mi se sviđa što nije preagresivan mint okus već baš onakav kakav treba biti. :)


Jeste li isprobali neku od ovih pasti? I koliko su vam važni bijeli zubi? :)

Nema komentara:

Objavi komentar