srijeda, 25. rujna 2013.

Alverde - Baby Wind und Wetterbalsam

Danas sam odlučila podjeliti sa vama svoje dojmove o jednom super proizvodu. :) Naime, kako se bliži hladnije vrijeme, većina nas ima (ili će imati) problema sa suhom kožom. S obzirom da ja imam prirodno jako suhu i dehidriranu kožu, prisiljena sam mazuckat se kremicama 12 mjeseci u godini i nadati se najboljem. Kao što sam rekla u prijašnjim postovima, u zadnjih godinu dana jako pazim na sastav proizvoda koje koristim, tako sam jednom prilikom frustrirana sastojcima proizvoda u dm-u odlučila potražiti nešto prikladno na odjelu s baby kozmetikom. I našla sam ! :D 






Da skratim priču, Alverde balzam za zaštitu kože je stvar bez koje ne izlazim iz kuće već par mjeseci. :) Balzam nije kao tipična krema, zapravo više me podsjeća na mast. Jako je gust i svijetložute boje. Miris ne mogu definirati ali baš je baby i sviđa mi se. Mažem si lice prije spavanja ( jer se malo teže upija) pa mi koža ujutro bude savršeno nahranjena i glatka, što se osjeti tijekom cijelog dana a da ni ne spominjem da puder puno bolje "sjedne" kad nema ispucalih dijelova. Također si mažem kožu nakon depilacije, ruke, pete, laktove i usnice. Dolazi u slatkoj maloj ambalaži od 50ml po cijeni od 15 kn što je stvarno odličan omjer kvalitete i cijene kada uzmemo u obzir i više nego dobar sastav proizvoda te činjenicu da se jako sporo troši. Svakako bih preporučila svim curama koje imaju problema sa suhom kožom a ne žele silikone, alkohole, parabene, fenoksietanol i sl u proizvodima. 








Također sam čula dobre stvari o Hipp Baby kremi pa je namjeravam uskoro isprobati :) Imate li vi problema sa suhom kožom i ako da, kako je njegujete? :)

1 komentar:

  1. nisam probala ovo, djeluje mi super :)
    a hipp krema je preodlična :DDD

    OdgovoriIzbriši