četvrtak, 26. rujna 2013.

New in - Flormar, Deborah, Essence, Maybelline, Eveline

Prije par dana sam obnovila svoje zalihe dekorativne šminke a kako sam do sada pisala samo o preparativi, vrijeme je da malo promijenim ploču. :D 

Ispričavam se što nema swatcheva, naime, trenutno sam prehlađena pa mi lice baš i nije u najboljem stanju a bome ni nokti. :Đ 
Kad se malo unormalim, dodat ću fotke proizvoda na licu. :)

Pa da počnemo prvo s mojim najdražim lakovima - Flormar !

Flormar Plus Quartz 005 - predivna baby roza boja sa još ljepšim pearl odsjajem. Nisam baš vješta u opisivanju boja ali probala sam ovaj lak na jednom noktu i izgleda nevjerojatno sjajno i glamurozno (?) :D 11ml - cijena: 15kn



Flormar Matte M07 - intenzivno crvena boja sa mat odsjajem. Vrlo zanimljiv lak i jedva čekam da ga isprobam.  - cijena 15kn






(Oba laka su kupljena u Accessoriesu, u Ilici, i to u onom velikom koji je na istoj strani kao Vincek i Zara. Nakon što su povukli Flormar iz Kozma, mislim da je ovo jedino mjesto gdje se može kupiti njihova kozmetika.) 


Deborah 24ORE Absolute Volume - ova maskara je trenutno u fazi isprobavanja, ne želim ništa previše komentirati jer sam ju koristila tek par puta ali do sad sam zadovoljna, jedino što mi se četkica čini poprilično velikom. :Đ 12ml - cijena: 68kn






Essence ruž ( 07 Natural Beauty ) - Vjerujem da ste već svi čuli za ove ruževe pa neću puno ponavljati - kremasti, ugodni na usnama, lijepe boje, super omjer cijene i kvalitete, relativno dugo traju. Osobno mi je ovo najbolji proizvod koji je Essence pustio na tržište i sigurno ću nabaviti sve nijanse. 





Maybelline Affinitone korektor (02 Natural ) - ovaj korektor koristim već dugo, sad sam si samo nabavila novi. U kombinaciji s Catrice paleticom s korektorima, savršeno prekriva i najveće podočnjake. S obzirom da imam porculansko bijelu put, jako mi je teško pronaći odgovarajući korektor koji je u isto vrijeme hidratantan, dobro prekriva i odgovara boji moje kože. Ovaj je ispunio sve to i moja potraga za savršenim korektorom je gotova, nakon mnogo,mnogo godina :) Cijena je oko 65kn, količina ne piše ali pakirano je kao sjajilo što znači da će dugoooo trajati. :) Meni izdrži oko 3mj ako se šminkam cca 5 puta tjedno :)

Essence Stay Matt - 03 Soft Nude - koristim ga s gore navedenim ružem, vrlo mi je drag i još se premišljam koje ću nijanse uzeti :) Dugotrajan je, može se kombinirati uz skoro sve lookove i ima najfiniji miris na svijetu <3 cijena: oko 18kn

Eveline Celebrities Eyeliner - ovo je definitivno legenda među tuševima :D Koristim ga već 2-3 godine sigurno i još nisam pronašla niti jedan bolji. Ima savršen kistić kojim se može precizno napraviti crta i završetak. Također, veliki plus je ambalaža - iako košta 23kn, ima jednostavnu, elegantnu ambalažu.





Nema komentara:

Objavi komentar