ponedjeljak, 2. rujna 2013.

Balea 15% Urea mlijeko za tijelo

Ovo mlijeko za tijelo sam kupila u jednom od svojih kratkih izleta u dm. Trebalo je poslužiti kao baza za kremu za samotamnjenje no umjesto toga je završilo u smeću.

Nakon što sam obavila piling i depilaciju, namazala sam se ovim famoznim proizvodom i par sekundi nakon toga je uslijedilo trčanje u kupaonu, vrištanje i sveopći kaos :D Naime, kada nanesete ovo mlijeko neposredno nakon depilacije, koža vas peče kao da ste se namazali solnom kiselinom. Tek nakon tog ogromnog faila sam se sjetila pogledati sastav proizvoda i sve mi je bilo jasno :(
Pokušala sam ga još i iskoristiti za mazanje stopala no ni tu mi ne odgovara stoga - uzalud potrošenih 10ak kuna.
Moram još napomenuti da mi je ovo prvi put da mi koža tako reagira na nešto.




2 komentara:

  1. I mene peče čim da namažem. U čemi je fora? Zar ne bi trebalo da smiruje umesto što peče

    OdgovoriIzbriši
  2. I mene peče čim da namažem. U čemi je fora? Zar ne bi trebalo da smiruje umesto što peče

    OdgovoriIzbriši