subota, 2. svibnja 2015.

LA CROA ARGAN & MAKADAMIJA ULJE ZA KOSU

Drage moje, danas vam donosim recenziju jednog proizvoda kojeg koristim već duže vrijeme. Kako sam sad u fazi puštanja kose, o čemu sam govorila OVDJE, pazim koliko je god moguće da mi vrhovi ne pucaju prilikom raščešljavanja. Još prije 2 mjeseca, primijetila sam na policama Mullera jedan novi brend.

Osnovne informacije

 Dakle, riječ je o hrvatskom brendu kozmetike. Proizvodi su kreirani i proizvedeni u Hrvatskoj, što je svakako pohvalno :) Asortiman ovog brenda se sastoji od proizvoda za njegu kose - šampon, regenerator, hranjiva maska, keratin za dodatnu njegu kose, krema za kovrčavu i valovitu kosu, ulje te set za njegu ruku. 

Ulje dolazi u tamnoj staklenoj bočici sa plastičnim čepom. Ispod čepa se nalazi mali otvor pa je vrlo lako dozirati ulje - ako ste koristili Macadamia ulje onda znate kako je teško dozirati ulje kroz široki otvor jer vrlo lako iscuri previše proizvoda. Posebno mi se sviđa dizajn ovih proizvoda - minimalistička zlatna naljepnica izgleda jako efektno te ostavlja dojam luksuznog proizvoda i definitivno se izdvaja na policama u trgovini! :) 

Ovo ulje dolazi u pakiranju od 20ml po cijeni od 37kn te u većem pakiranju od 100ml i koliko znam, možete ga naći samo u Muller drogerijama.






Sastav proizvoda ukratko se sastoji od tri vrste silikona koji zauzimaju sami vrh, zatim ulje argana, makadamije, ulje lana, ulje mrkve, parfem. S obzirom da su silikoni na vrhu, nisam ni očekivala neku posebnu njegu od ovog proizvoda. Znam da nekim ljudima ne odgovaraju silikoni u proizvodima za njegu kose jer kosa loše reagira nakon prestanka korištenja tj postane fuzzy pa je vrlo bitno napomenuti da ovaj proizvod sadrži silikone u većoj mjeri. 
P.S. sastav je tako sitno napisan da ga je nemoguće uslikati jer se jedva vidi golim okom stoga ako vas zanima nešto, slobodno recite u komentarima pa ću napisati :)






Sama tekstura ulja je dosta lagana stoga mislim da neće otežati ili zamastiti i najtanju kosu. Iz istog razloga smatram da je teško pretjerati s njim. 

Miris ovog ulja mogu nekako najviše usporediti s Macadamia uljem, orašast je i ugodan te ostaje na kosi cijeli dan. 

Nakon što bi lagano osušila kosu ručnikom, 10-ak kapi bi utrljala na vrhove te lagano masnim rukama prošla po cijeloj dužini kose te zatim lagano počešljala i osušila kosu fenom. Nakon nanošenja, kosa je meka, svilenkasta, jako se lako rasčešljava a vrhovi su zaglađeni. Općenito cijela kosa ima zdravi sjaj i lako se oblikuje. Ulje mi nije zamastilo kosu ili skratilo vrijeme između pranja, također, nije mi izazvalo nikakve reakcije na koži ili tjemenu.

Zaključak:

Ako očekujete neko ulje koje će magično preporoditi vaše ispucale vrhove, onda ovo nije proizvod za vas. Jer realno, jedini lijek protiv ispucalih vrhova su škare. S druge strane, ako tražite proizvod koji će dati sjaj vašoj kosi i zagladiti vrhove te olakšati raščešljavanje, definitivno vrijedi isprobati. :) Bočica od 20ml mi je izdržala više od mjesec i pol što je i više nego okej. La Croa me je ugodno iznenadila kao brend te se nadam da ću uskoro isprobati još neki proizvod iz njihovog asortimana (posebno mi je zapela za oko maskica ;) 

Broj komentara: 7:

  1. Toliko sam toga lijepog čula za taj brend, a još ništa nisam isprobala. :)
    Jako mi se sviđaju te njihove "ljekarničke" ambalaže. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj prvom prilikom, ja sam si već pikirala masku a možda i onaj tretman sa keratinom :D Ambalaže su im pun pogodak! :)

      Izbriši
  2. Meni je jedna ovakva bočica izdraža oko 3,4 mjeseca, ne znam kako si ju uspjela potrošiti u mjesec i pol dana :D Mora da ja premale količine uzimam :D Super mi je ovo ulje, imam već drugu bočicu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su vrhovi dosta suhi pa stavljam malo više, ne masti mi kosu pa ga baš i ne štedim :D

      Izbriši
  3. Ja nikako da probam nešto od La Croa al sve više sam zainteresirana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene sad nakon ovog ulja zanimaju i ostali proizvodi :D

      Izbriši
  4. Odlično ulje...koristim ga stalno

    OdgovoriIzbriši