četvrtak, 10. listopada 2013.

BeautyUK lipstick - 07 in the buff

Hi there !
Prvo - ispričavam se na odsutnosti zadnja 2 tjedna. Naime, počeo mi je faks, imam tisuću obaveza, stranice gradiva se svaki dan gomilaju a kolokviji su sve bliže...A kad se tome još doda činjenica da sam brucošica (čitaj: zbunjena i izgubljena), mislim da je razina stresa očita :D Dovoljan pokazatelj toga je da već dva tjedna za doručak jedem čokoladice i Red Bull (da, znam, jako zdravo :Đ ). 
Moj život trenutno : 



Drugo - za danas sam vam pripremila još jednu recenziju BeautyUK proizvoda :D Ovaj put je na redu ruž u nijansi 07 in the buff
S obzirom da je BeautyUK kod nas zaista novi brend (na tržištu je manje od mjesec dana), još uvijek se nedovoljno piše o njihovim proizvodima stoga ako ste nesigurni oko shoppinga, pokušat ću ukloniti neke sumnje. :D 

Prva stvar koja mi se apsolutno sviđa u vezi ovih ruževa je ambalaža! Dakle, ruž je cijeli umotan u plastični omot tako da možete biti 1000% sigurni da ga nitko prije vas nije otvarao. Po mom mišljenju, sva kozmetika bi trebala biti tako zapakirana, možda bi to spriječilo one neodgojene ljude koji guraju papke u lakove za nokte/sjenila/maskare (pa onda netko da velike novce za lak koji je posušen ili napola potrošen ili za osušenu maskaru) NEMOJTE TO RADITI, MOLIM VAS ! Zato postoje testeri ! 




Zatim, sviđa mi se što ruž dolazi u čvrstoj, elegantnoj, plastičnoj kutijici. Na vrhu čepa ima gumu koja točno predočava boju ruža što je vrlo korisno kad se žurite.
EDIT: nije guma nego mala posudica s ružem koja se može odvojiti :D 
 I da, ovo malo srčeko na ružu mi je totalno preslatko, vidi se da su pazili na detalje :D 



Što se same teksture tiče, ruž je jako kremast (ali opet gust) i ostavlja osjećaj na usnama kao da imate sjajilo. Pigmentiranost je bolja od većine ruževa koje sam do sad isprobala a realno, isprobala sam ih puno :D Ne isušuje usne, ne nakuplja se u boricama, izdrži oko 4-5 sati bez popravljanja. Nakon 2-3 sata počne lagano blijediti ali ravnomjerno tako da ne zahtjeva popravljanje i izgleda uredno. Jedina čudna stvar je to što se pri nanošenju osjeti lagani mentol miris koji nestaje nakon par minuta ali svejedno, mislim da se nikad nisam susrela s nečim sličnim. :D Boja je nešto između ružičaste, boje breskve i bež. Stvarno ne znam kako bih drugačije opisala, s obzirom na današnje vrijeme, jedva sam uspjela uhvatiti koliko-toliko realnu boju na slikama. 

Cijena ovog proizvoda je 27kn (Kozmo). Cjenovno je negdje između Essence i Catrice ruževa a kvalitetom je visoko iznad njih tako da se definitivno isplati uložiti. Namjeravam još kupiti ovaj ruž u nijansi Passion, Vampire (prekrasna tamnocrvena *-* ) i Candy (tipična pinky boja) ali nisam se danas baš htjela zaletavati i kupiti 4 ruža :D 




 E sad, s obzirom da sam poprilično kratka s vremenom, imam par ideja za postove i nisam sigurna o čemu da pišem pa bi mi dobro došla vaša pomoć :)
Ideje: - recenzija Gliss Ultimate Oil Elixir šampona i regeneratora
         -recenzija Vichy Nutri Extra, Norma Derm i Aqualia Thermal kreme
         - What's in my bag
         - recenzija jednog predivnog Chanel parfema

Naravno, i vaše ideje su i više nego dobrodošle stoga, slobodno ih ostavite u komentarima :)

Broj komentara: 9:

  1. imam ga i ja, to na dnu nije guma nego posudica s ruzem, probaj odvojiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, zbilja ! Ne mogu vjerovati ! :D Vidiš, nisam ni razmišljala o tome da probam odvojit :D Hvala ti :D

      Izbriši
  2. Ja sam čula da to na dnu ne bi trebalo koristiti na usnama. MUA ruževi su na istu foru i za njih sam to pročitala. E sad, jel istina ili ne, ne znam...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekako i ja mislim da se to ne bi trebalo koristiti, a i bolje mi izgleda ovako na čepu :D

      Izbriši
    2. Ja to nisam čula, baš čudno.. Imam MUA ruževe i ono što je u posudici je skroz identično ružu, i koristila sam na usnama..
      Super recenzija draga naša mlada pravnico ;), samo svakako moraš staviti i swatch, dodaj ga nakandno, jer bez njega recenzija ruža i sve ostale dekorative, nije savršena recenzija.

      Izbriši
  3. Kupila sam si Pulmalicios a planiram i Vampire jer mi je predivna crvena nijansa! Ostale me se nisu baš dojmile jer su mi previše nudaste. :D
    Btw. bilo bi dobro da si priložila swatch ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Vampire je apsolutno savršena, pogotovo sad za jesen/zimu :D I da, znam, žao mi je što nisam ali danas svjetlo nikako nije bilo na mojoj strani, od 60 fotki swatcha, niti jedna nije bila dovoljno realna >.<

      Izbriši
  4. Fali mi swatch, a čini se dobra nijansa :/ Lajkam to što ima i u posudici ruža :D

    OdgovoriIzbriši
  5. najbolji ruzevi koje sam ikada probala!!!

    OdgovoriIzbriši