nedjelja, 15. ožujka 2015.

New Essence Longlasting Lipliner

Pozdrav svima! Nakon dugo vremena, evo jedna recenzija za koju mislim da će većini biti korisna :)
Iako je blogosfera puna hvalospjeva na račun "običnih" Essence liplinera, njihova nova verzija je poprilično zapostavljena. 

Za početak, Essence longlasting liplineri se razlikuju od običnih po tome što dolaze u obliku olovke koja se odvrće za razliku od običnih koji se šilje. Druga razlika je cijena - cijena longlasting liplinera je 12.90kn i možete ih zasad pronaći samo u Müller drogerijama. Treća, najbitnija razlika je trajnost i pigmentiranost - za razliku od običnih liplinera, ovi su zbilja duže postojani. Osobno mi izdrži 4-5h bez popravka, ako ne jedem :D A nakon tog vremena, polako počinje blijediti. 





Što se tiče teksture - ovi liplineri su jako kremasti i izuzetno se lako nanose. Nosim ih samostalno jer ostavljaju isti efekt kao neki bolji matt ruževi. Ne isušuju usne i ne uvlače se u linije na usnama. 





Ono što mi se najviše sviđa je to što se ne moraju šiljiti što znači da se troše znatno sporije od običnih jer one svakim šiljenjem gube jedan dio. + ako ste lijeni kao ja i ne da vam se nositi šiljilo sa sobom, ove olovke su pun pogodak! :D

Nijanse koje ja imam su: 02 Sweetheart, 03 Yummy Berry  04 Peach Beauty, 07 Plum Cake i 09 Purely Me!

Osobno mi je najdraža 07 Plum Cake (druga sa desna) i nosim je svakodnevno jer mislim da odgovara uz svaki look :) 
Nijanse na slici su redom (sa lijeva prema desno) : 02 Sweetheart, 04 Peach beauty, 03 Yummy berry, 07 Plum Cake i 09 Purely me!







S obzirom na kvalitetu i pristupačnu cijenu, rekla bih da je ovo jedan od najkvalitetnijih proizvoda od Essence-a  :) Svakako preporučam da ih isprobate, naročito ako ste veliki obožavatelj proizvoda za usne :) 

Osim ovih, u asortimanu se nalaze još 2-3 nijanse pa mislim da će svatko pronaći neku za sebe. :)

Hvala na čitanju! :) 


Broj komentara: 13:

  1. Sigurno ću kupiti neku od ovih olovaka, ova zadnja je lijepa, ali stvarno svijetla :D Dobro bi mi išla uz MAC Myth :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja kad ju stavim na usne izgledam ko mrtvac, bez pretjerivanja :D zato nju uglavnom koristim kao podlogu za neke ruževe jer fakat ima boju ko korektor :D

      Izbriši
  2. Definitivno ih planiram kupiti, ali najteže mi je izabrati koju kad su sve tako prekrasne :D #firstworldproblems

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da ću si nabaviti još 05 lovely frappuccino, skužila sam da nemam nijednu tak sličnu olovku :D

      Izbriši
  3. kupila sam baš neki dan Plum Cake i a girls dream, baš sam zadovoljna što su kremaste i izuzetno trajne :D
    želja mi je nabaviti još i Yummy berry <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će uskoro dodati još koju nijansu :D

      Izbriši
  4. Krasni swatchevi! Čujem same pohvale za ove olovke, a nikako da ih vidim u Mulleru. ne znam jesam ćorava ili kaj :D Inače imam one obične Essence olovke koje su isto odlične <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, ja sam ih sasvim slučajno skužila jer ne stoje tamo gdje stoje ove obične :D

      Izbriši
  5. Nakon debakla u DM-a I Mullera nekako mi je muka kad se sjetim da nisu probani samo testeri već i oni koji to nisu. Kako mi koza zna naglo reagirat na sve i svašta a alergije me muče zadnja dva tjedna, nije mi svejedno ako je proizvod otvaran i korišten. Rado bih probala liplinere ali nakon ovoga vise neznam kako da uopće budem sigurna u ispravnost proizvoda. Hvala što si se javila komentarom kod mene na fb stranici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, znam! Ja uvijek tražim tetu da mi dofura iz skladišta (ako je to moguće) i stvarno mi je već muka razmišljati o tome kad kupujem. Trenutno mi je Beauty UK jedan od najdražih brendova baš zato jer su si dali truda da stave one plastične folije na proizvode :) A što se alergija tiče, potpuno te razumijem, imam isti problem već godinama. Probaj pit kombinaciju kalcij-magnezij-cink, meni pomaže kad imam razne osipe i alergije na pelud :)

      Izbriši
  6. Ne zna se koja je ljepsa :D Jedva cekam da stignu i kod nas u Bosnu, predivne su sve nijanse, ali najvise zelim yummy berry :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Već 2 mjeseca govorim da ću kupiti barem jednu :D Super što je takva tekstura i što se ne moraju šiljiti. Mrzim šiljiti, prvo trebam naći šiljilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e imaš u Bipi super šiljilo, onak je rozo, kockasto, ima za debele olovke i obične, oko 11kn, definitivno najbolje šiljilo koje sam ikad imala, uspjela sam našiljiti čak i one ful mekane olovke koje stalno pucaju :D

      Izbriši