petak, 13. rujna 2013.

Curaprox & Curasept proizvodi za njegu zuba i usne šupljine

Danas vam donosim recenziju proizvoda koje sam  sasvim slučajno otkrila a pokazali su se bolji od svih koje sam prije koristila. Dakle, riječ je o Curaprox Ultra Soft 5460 četkici za zube, Cupasept ADS 205 otopini za ispiranje i Curasept ADS 705 zubnoj pasti.

Prvo da razjasnim - do prije par mjeseci nisam pridavala pretjeranu pažnju proizvodima za njegu zuba. Iskreno, koristila sam onu pastu za zube koja bi mi pala pod ruku, bez ikakvog razmišljanja o sastavu, proizvođaču, namjeni... Glavni kriterij za kupnju paste i vodice mi je bila ambalaža i cijena. I tek sad shvaćam kako je to bilo glupo. Kada bi u odabiru proizvoda za zube bili bar malo izbirljivi kao što smo pri odabiru šampona i kreme za lice, uštedili bi si puno vremena, muke i bolova. Odabirom loših proizvoda za njegu lica, naša koža s godinama rezultira prištićima, borama, miteserima pa zašto bi onda sa zubima bilo drugačije? Uz pravilnu njegu i brigu, lijep osmjeh će krasiti vaše lice bez obzira na godine. Bore možda ne možemo spriječiti ali karijes i ispadanje zuba sigurno možemo stoga nam ne bi trebalo biti žao investirati u kvalitetne proizvode od kojih ćemo dugoročno imati koristi.

Da prijeđemo na stvar :D - četkica i otopina, fotku paste nažalost nemam jer je bila već poprilično potrošena kad sam se sjetila fotkati za blog :(



Počet ću prvo sa  četkicom koju koristim već 6 mjeseci :D
Dakle, ovo mi je već četvrta Curaprox četkica koju sam kupila u zadnjih 6 mjeseci i sasvim sigurno mogu reći da ću ih nastaviti koristiti sve dok ih ima u prodaji :D Ono po čemu se razlikuje od ostalih je to što ima čak 5460 ultra nježnih poliesterskih Curen vlakana, veže na sebe 6 puta manje vode na sebe, zadržava čvrstoću ( ili bolje - mekoću :D ) u mokrom stanju, posebno je nježna te ne izaziva iritacije zubnog mesa, krvarenje, peckanje, te nije agresivna prema zubnoj caklini. Postoji više verzija - od kojih sam još probala Curaprox Ortho koja je namjenjena za ljude koji nose fiksne ortodontske aparatiće :) - i svakako je preporučam svima koju muku muče s aparatićima! :D Cijena četkice je 30-35kn i sad ju (napokon) možete pronaći u Dm-u, Mulleru i Kozmu.

Iduća na redu je Curasept tekućina za ispiranje koju sam počela koristiti na preporuku svog kirurga nakon što sam imala jedan veći kirurški zahvat na čeljusti te zbog osjetljivosti tog područja i šavova nisam smjela previše četkati zube." Koristi se za dugoročnu upotrebu i istovremenu prevenciju karijesa. Sadrži 0,05 % klorheksidin diglukonata i 0,05 % fluorida (smanjuje nastanak plaka i remineralizira). Nadopunjuje otežanu oralnu higijenu kod ortodontskih i protetskih tretmana." Tijekom oporavka od operacije, potrošila sam tri bočice i zadovoljna sam, jer unatoč slabom četkanju, nisam dobila karijes. Tekućina je plavkaste boje, nježnog mentol mirisa i potrebno je malu količinu (10ml) "mućkati" u ustima 60sek. U bočici je 200ml proizvoda, po cijeni od 80kn a možete ga kupiti u svakoj boljoj ljekarni. Ako imate zube sklone kvarenju a ne volite se baš družiti sa zubarom, ovo je proizvod za vas ! :D 

I kao šećer na kraju, Curasept ADS 705 zubna pasta koja nažalost nije na slikama jer je već skoro do kraja potrošena pa samim time baš nije pogodna za fotkanje :D Što se tiče paste, mislim da je najbolja koju sam ikad probala, koristim tek malo više od dva mjeseca a promjene definitivno osjetim. S obzirom da nosim aparatić, moji zubi su posebno osjetljivi na jake mentol okuse, na toplo/hladno, slatko...no primjetila sam da već mjesec dana ne osjetim tu oštru bol i neopisivo sam sretna zbog toga. :D U svakom slučaju, pasta je svijetloplave boje, gelastog poluprozirnog izgleda. Miris i okus su jako blagi, u isto vrijeme osvježava ali nije agresivna. I što mi je najdraže, ne peku me i ne suze mi oči. Također, potrebna je količina veličine lješnjaka kako bi se lijepo i temeljito oprali svi zubi. Može se nabaviti u svim boljim ljekarnama, cijena je oko 47-50kn za 75ml proizvoda, što se možda čini mnogo ali kad se uzme u obzir da traje mjesec dana i više, i nije tako puno. :) 



Ovo su bili moji zubić-favoriti :D Imate li vi svoje zubić-favorite? Ako da, koje? :)

Broj komentara: 7:

  1. Ajde kad si ih tako nahvalila mislim da ću dati šansu vodici i pasti :D
    Četkicu neću probati jer sam ju probala prstima na jednoj promociji i bila mi je pretvrda, a ljudi takve hvalospjeve rade od nje :O Ja koristim Dontodentovu (dmova marka) za 10 kuna u bijeloj i mint boji i fakat je najmekša četkica ikad :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Curaprox četkice koristim više od godinu dana i od kad sam ih počela koristiti, nisam kupovala niti jedne druge četkice. Mene su oduševile :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da je najveci problem to sto sve vrste cetkice izgledaju isto tako npr ultra soft na prvi pogled izgleda isto kao ona "obicna" tj srednje tvrda ali razlika je u tim vlaknima :) Meni je ta na kojoj pise ultra soft najmekanija koju sam pronasla do sad, uz onu Paradontax koja je stvarno mekana ko kist :) I slazem se za dm-ove cetkice, koristila sam ih prije ovih i bile su mi super :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam veliki fan curaproxa, posebice četkica i interdentalnih :)
    Vodica koju si spomenula nije tipična vec je zbilja "ljekovita". Uglavnom meni je stomatolog preporučio da se ta vodica razrijeđuje sa vodom, znači malo u čem i ostatak do vrha čepa mlake vode.
    I nikako nije za "svakodnevnu" uporabu koliko sam ja čula od strane stomatologa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Anny, Curasept u svojoj ponudi ima tri vrste otopina - Curasept ADS 205 koja je za dugoročnu primjenu te sadržava 0,05 % klorheksidin diglukonata i 0,05 % fluorida (smanjuje nastanak plaka i remineralizira, to je otopina o kojoj sam govorila. Druga je Curasept ADS 212 Sadrži 0,12 % klorheksidin diglukonata, s jačim antibakterijskim djelovanjem, koristi se mjesec dana i onda stanka. Treća je o kojoj mislim da ti govoriš je Curasept ADS 220 koja se koristi razrijeđena s vodom, sadrži 0,20 % klorheksidin diglukonata. Jako antibakterijsko djelovanje. Koristi se prije i poslije kirurških intervencija. Spriječava postoperativne komplikacije, posebno kada je mehaničko čišćenje otežano. Meni je moj stomatolog i kirurg preporučio ovu prvu, za svakodnevnu uporabu zato jer nosim aparatić te zbog toga imam veći rizik za pojavu karijesa. Pozdrav.

      Izbriši
  5. Čitala sam da je curaprox odlična četkica za zube, ljudi ju dosta preporučuju, svi kažu da su imali odlična iskustva s njom. zdravlje dvoboj

    OdgovoriIzbriši
  6. Ove četkice su hit, tko nije isprobao, definitivno preporučujem! Napokon mi više ne krvare desni :)
    stomatološka poliklinika split

    OdgovoriIzbriši