četvrtak, 19. ožujka 2015.

Eveline Argan + Keratin hair mask 8in1

Hello there!

Sigurna sam da je većina nas čula za legendarni Eveline 8in1 lak za nokte, njihove jeftine a kvalitetne tuševe za oči, anticelulitne kreme te proizvode za njegu lica. Danas vam pišem recenziju Eveline maske za kosu s keratinom i arganom. :)

Što Eveline kaže o ovoj maski?
" Eveline argan + keratin maska za njegu kose 8u1 - za obojanu i oštećenu kosu. Obnavlja vlakna kose, vlaži i zaglađuje, njeguje te jača, regenerira, vrača sjaj, daje mekoću, elastičnost, omogućuje lagano raščešljavanje i oblikovanje, štiti od štetnih vanjskih faktora."


Osnovne informacije o proizvodu:
Maska dolazi u crnoj, plastičnoj teglici od 500ml. Ispod čepa se nalazi zaštitna folija pa možete biti sigurni da nitko nije gurao prstiće unutra. Osobno ne volim ovakva pakiranja jer su dosta nepraktična ( a i ja sam jako nespretna :D ). Cijena je 56kn i koliko znam, dostupna je samo u Mulleru. U ponudi još postoji šampon, ulje i regenerator iz iste linije. Miris je dosta intenzivan i sladak, podsjeća me na neke bombone iz djetinjstva i zadržava se na kosi malo manje od 24h. Teksturom i bojom me podsjeća na puding od vanilije :D Proizvod ne sadrži parabene i nije testiran na životinjama.





Moje iskustvo:
Moja kosa je jako tanka, dužinom doseže malo ispod ramena. S obzirom da se farbam već više od 5 godina, dosta je suha i sklona pucanju. Ovu masku sam kupila prvenstveno zato jer sad puštam kosu pa joj želim pružiti dodatnu njegu kako bi minimalizirala štetu u smislu oštećenih vrhova. Na samoj maski piše da se drži 3 minute dok na zaljepljenoj deklaraciji piše 10-15 minuta. Zašto je to tako, zbilja ne znam ali eto :D
Masku sam koristila kroz 2 mjeseca, 2 puta tjedno, ponekad i 3. Količina veličine malo većeg lješnjaka je bila sasvim dovoljna za moju kosu (nanosila sam na vrhove ali ne i na tjeme). Uglavnom sam je držala oko 10 minuta.
Maska mi je zbilja jako olakšala raščešljavanje, kosa mi nije bila naelektrizirana nakon sušenja i na dodir je bila malo mekša ali nikakvi značajni rezultati se nisu pojavili. Tijekom korištenja, primijetila sam da mi se kosa brže masti i da mi se boja malo brže ispire nego inače (iako na njoj lijepo piše "colour protection). Iskreno - rekla bih da većina regeneratora djeluje bolje na moju kosu od ove maske. Naravno, to što meni ne odgovara, ne znači da neće ni vama. Mislim da bi ova maska najbolje odgovarala curama sa normalnom kosom, koja nije jako isušena i oštećena dok onima sa oštećenom kosom ne bi preporučila ovaj proizvod.


Želja mi je isprobati Kérastase maske za kosu ali s obzirom na cijenu i na moj studentski budžet, morat ću malo pričkati :D

Koje maske za kosu vi koristite? Imate li neke preporuke? Pišite mi! :)



2 komentara:

  1. Imala sam u planu kupnju ove maske, ali onda sam čula na par strana kako cure baš i nisu zadovoljne pa sam odustala. Nakon tvoje recenzije, drago mi je da jesam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, bolji efekt sam imala od običnog ulja od avokada (koje košta 30kn) tako da si se spasila :)

      Izbriši