ponedjeljak, 23. ožujka 2015.

Mini New In

Danas sam spletom okolnosti bila prisiljena besciljno lutati 4 sata po gradu dok sam čekala. Naravno, kako to obično biva, brzo sam našla put prema Mulleru i DM-u :D

Evo što sam kupila: 




1. Mixa krema za jako suhu kožu
Prirodno imam jako suhu i dehidriranu kožu. Najveći problem mi stvara područje oko očiju i oko usta. Zadnjih mjesec dana sam jako pod stresom, stalno u nekoj gužvi, često sam i dehidrirana jer ne stignem ni popiti vodu po 5-6 sati i sve se to odražava na koži. Uz sve to, jako sam malo spavala jer mi je pas bio bolestan ( :(( ) pa sam te podočnjake prekrivala slojevima i slojevima korektora, pudera i čega sve ne, što je još dodatno isušilo kožu i doveo je do takvog stanja da izgledam zastrašujuće. :D
Long story short - tražila sam dobru hidratantnu kremu koja će mi malo osvježiti kožu. Nisam se mogla odlučiti između Afrodita Hydra Thermal kreme, ekstra hidratantne kreme s uljem smilja (Olival) i Mixe. Nekako je odluka pala na Mixu pa ćemo vidjeti, imam poprilično visoka očekivanja :)
info: do 4.4. vrijedi akcija u DM-u u kojoj možete zamijeniti 50 bodova za knjižicu "Lijepa ako to želim" i preporučam vam jer ima zbilja jako dobrih popusta u njoj - tako sam ja platila ovu kremu 34kn umjesto 50kn :)

2. Merz Spezial maska za područje oko očiju
Kao što sam već rekla, područje oko očiju mi je u katastrofalnom stanju a s obzirom na genetske predispozicije za rano starenje kože, zbilja se sad svim sredstvima trudim njegovati kožu i nadam se da će ova maskica bar malo pomoći :) Kupila sam je čisto zato jer sam već na par blogova vidjela da je cure hvale pa rekoh da probam :D Cijena je 7.90kn i maska dođe raspoređena u 4 male vrećice po 1ml tako da je dovoljno za 4 korištenja.

3. Catrice Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen
Čula sam same pohvale za ovu olovku pa sam je ugrabila prvom prilikom :) Cijena je oko 22kn :)

4. Balea dezodorans u spreju - malina i limunska trava
Ok, ovo nije bilo planirano jer sam već jako dugo vjerna svojoj roll on Rexoni i to je zbilja jedini dezić koji može podnijeti moje znojenje (znojim se ko svinja :D ) ALI danas mi je baš ostala doma dok sam se spremala i trebalo mi je nešto hitno tako da sam uzela ovaj od maline i oduševljena sam mirisom! :D Ovo mi je prvi Balea dezodorans btw :D Cijena je oko 9kn.


P.S. ako vam se sviđaju moji postovi i želite ih pratiti, kliknite lajk na moju FB stranicu :)


2 komentara:

  1. Meni je Merz okoloočna maska odlična! ;) Nadam se da će ti se svidjeti!

    OdgovoriIzbriši