subota, 23. svibnja 2015.

Blackout shopping - New In

U posljednje vrijeme zbilja imam problema sa kupovinom kozmetike. Prije sam znala jednom mjesečno otići i pokupovati sve što mi treba. Sad mi se dogodi da hodam gradom i doživim blackout, iduća stvar koje se sjećam je da stojim na blagajnoj u Kozmu, DM-u, Mulleru ili Bipi D: Počela sam kupovati kozmetiku na dnevnoj bazi i već sam malo zabrinuta :DD







S obzirom da je Kozmo imao u srijedu popust na sjenila (a to se ne propušta) - zaletila sam se da škicnem što ima. Uzela sam 3 sjenila:

1. Essence 04 I'm blushing eyeshadow - skroz slatka roza boja, ovakve boje preferiram nositi na očima kad imam osjećaj da mi lice izgleda sivo i beživotno. Cijena sam popustom je bila 9.99kn

2. Essence 15 Hazel me not! eyeshadow - obično bež sjenilo za svaki dan. Imam osjećaj da je tester bio više pigmentiran jer kad sam došla doma, uopće se ne primjeti na koži, skroz je praškasto sjenilo i jednostavno sklizne D: Kao i prethodno sjenilo, i ovo sam platila 9.99kn

3. Essence Love&Sound 01 Glastonberry - sjenilo za kojim su sve blogerice poludile, nijansa mi je super i predivno je pigmentirano :) Platila sam ga oko 15kn

4. Essence I love stage baza za sjenilo - čula sam da je ova baza nekim curama super za podočnjake jer se ne uvlači u borice, ne isušuje i dobro prekriva - zato sam je i kupila jer imam strašnih problema sa pronalaskom dobrog korektora. Cijena - oko 15-16kn.

5. Essence Get the look! ruž za usne - jako svijetla, barbie nijansa. Ovaj ruž će mi poslužit prvenstveno kao posvjetljivač za neke ruževe koje volim ali su mi pretamni za ljeto, mislim da ga je samostalno okej nositi jedino ako želite izgledati kao utopljenik :D 21kn

6. Naljepnice za oči - ovo mi je nešto najbolje što sam vidjela u zadnje vrijeme :D Motivi su super i sviđaju mi se kamenčići stoga je ovo idealna stvar za upotpuniti look za izlaske :D Offertissima 2.50kn 

7. Garnier Ultra Doux Marvellous ulje za kosu sa arganom i kamilicom - ulje koje sam uzela na blef zato jer ne postoji neka konkretna recenzija na netu (ili je bar ja nisam mogla naći). Fino mi miriši i jako sam znatiželjna :D cijena s popustom je bila 28kn dok je inače 38 ako se ne varam

8. Palette Deluxe boja za kosu sa 7 ulja - vjerna sam ovoj boji već duže vrijeme. Prešla sam na nju nakon što sam godinama koristila Color Erbe prirodnu boju za kosu. Mogu reći da mi je Color Erbe više isušivala kosu i pekla me za tjeme za vrijeme farbanja + jako mala količina je koštala oko 70kn dok ova Palette boja košta 30 (ali je jako često na akcijama pa bude oko 20) i ne peče me za tjeme, ne svrbi, ne isušuje mi kosu i općenito sam jako zadovoljna - mjesec dana izdrži bez problema :) 

9. Issa hranjiva krema za ruke - nju sam kupila u ljekarni na preporuku prijateljice koja tvrdi da joj je spasila ruke (radi kao konobarica pa su joj ruke često u vodi i pucaju). Ne sviđa mi se što sadrži parabene ali isprobat ću je :) Cijena je 22kn i mislim da je dostupna samo u nekim ljekarnama.

10. SeptaSol gel sa kisikom - must have u mojoj torbici i doma. Za sve vrste uboda, opeklina, prištića, rana..ma za sve! S obzirom da imam problema sa zgrušavanjem krvi, ovo je stvar koja me spašava kada se porežem tijekom depilacije ili dok kuham. Može se stavljati direktno na ranu i pritom ne peče, već nježno dezinficira :) Ako ste skloni ogrebotinama, herpesima, prištevima, opeklinama te ubodima insekata - ovo je stvar koja vam treba :D Rane općenito jako dobro zarastaju od ovoga :) SeptaSol je dostupan u ljekarnama i biljnim drogerijama po cijeni od 80kn. Dostupan je još i u obliku spreja :)

11. K plus vlažne maramice -  uvijek su mi potrebne u torbici jer se stalno nečim uprljam ili popravljam šminku ili čistim ruke, ove su mi čisto ok. 7kn

12. Libresse higijenski ulošci - inače ne bi stavila ovakve stvari u NewIn ali moram vam pokazati preslatku kutijicu zbog koje sam kupila ove uloške :D Ako vam se sviđa, obavezno si kupite što prije jer brzo se rasprodaju a jako rijetko imaju tu akciju sa kutijicama :D Totalno sam pala na dizajn :D cijena je 16kn i postoje još 3-4 različita dizajna kutijice pa svakako škicnite :D





13. AnyTime bomboni sa ksilitolom, bez šećera i aspartama - ovi bomboni su mi definitivno otkriće u zadnje vrijeme. Sadrže ksilitol koji čisti i štiti zube od karijesa i savršeni su za one situacije kad ste negdje u gradu i niste u mogućnosti oprati zube. Postoje još i takve žvake ali njih još nisam probala. Cijena za 20 pojedinačno zapakiranih bombona je 16kn :) Nažalost, slika je takva kakve je jer bomboni su bomboni i nisu dočekali slikanje u jednom komadu :D





2 komentara:

  1. Ova Essence baza je meni odlična, stvarno vraćam se istoj opet i opet pa se nadam da će i tebi odgovarati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da hoće, već sam isprobala 90% drogerijskih korektora i nula bodova :D

      Izbriši