četvrtak, 28. svibnja 2015.

What's in my bag?

Već dugo planiram napisati ovu vrstu posta ali nikako da se udostojim pobacati smeće iz torbice i uslikati sve što nosim :D

Kao što vidite, došao je i taj dan :D Pripremite se jer će ovo biti jakooo dug post :D

Dakle, s obzirom da živim malo dalje od centra grada, kad idem negdje, to direktno podrazumijeva da idem na duže vrijeme od doma - što znači da mi treba više stvari zato jer eto nikad se ne zna :)






Torba sa slike je najnovija u mojoj kolekciji. S obzirom na količinu stvari koje nosim, ovo je najmanja koju posjedujem i nosim je kad ne trebam puno stvari (sunčane naočale, indeks, mobitel, slušalice, novčanik i ključevi). Torbe koje inače nosim nisu baš fotogenične :v

Pa da počnemo :D

S obzirom na količinu obaveza koje imam, moj Acro planer je uvijek uz mene. Jako mi pomaže da si dovedem život u red i bez njega bi definitivno moj život bio jedan ogromni kaos. Mali je pa ga je lako za nositi a opet je dovoljno velik da mi sve stane u njega. Ovaj planer bi naročito preporučila studentima :) Cijena mu je bila oko 70kn i najbolje od svega - možete ga kupiti bilo kad jer nisu napisane godine/mjeseci u njemu, samo datumi :D Jedini nedostatak je to što nema dizajna u ružičastoj boji :( Pliz Acro, izbacite jedan pinky dizajn! :D 






 Na slici vidite futrolu od mog kišobrana zato jer se kišobran trenutno suši i ne moram objašnjavati zašto je tu :D Sunčane naočale su uvijek uz mene, bilo da je zima ili ljeto. Imam jako osjetljive oči i zbilja ne podnosim vjetar/sunce jer me odmah uhvati migrena D: Ove koje trenutno nosim su iz H&M-a.  Novčanik sam dobila na poklon prije 2-3 godine i obožavam ga. Koliko znam, kupljen je u jednom dućanu na Trešnjevci. Izrazito je kvalitetan te nema nikakvih znakova da je izgreban ili istrošen + izgleda jako elegantno :)




  Ogledalce - must have u svakoj torbici :) 





Macadamia četka za kosu - najbolja četka ikad. Mogu slobodno reći da sam se preporodila otkad ju imam i da više ne mogu ni zamisliti češljanje nekom drugom četkom :) Rašpica - trenutno imam neku Trindovu i najoštrija je rašpica koju sam ikad imala :O Nosim ju sa sobom zato jer sam puknutim noktima uništila jako puno odjeće. Max Factor False Lash maskara, moja najdraža maskara čiju recenziju pišem uskoro! Essence I love stage baza za sjenilo koju koristim kao korektor i super je :D Ne uvlači se u borice, ne isušuje kožu, predivno prikrije moje suhe, natečene, ljubičaste i udubljene podočnjake - recenzija isto stiže uskoro :D Tijekom dana najčešće popravljam make up na usnama stoga su uz mene uvijek Essence lipliner o kojem sam pisala tu, Essence ruž u nijansi Get the look i Beauty UK sjajilo koje trenutno obožavam :D 





Nađe se tu i zubni konac koji je jako praktičan u situacijama kad nisam u mogućnosti oprati zube, Mixa krema za izrazito suhu kožu o kojoj sam pisala tu, Rexona Maxximum Protection dezić koji mi jedino pomaže oko mog prekomjernog znojenja i Bvlgari Amethyste parfem koji jako Bočica s vodom je neizostavna u mojoj torbici jer svi znamo koliko je hidratacija bitna. Kad idem na faks, tu su još indeks, pribor za pisanje, marker i proteinska pločica (trenutno mi je favorit ova iz dm-a koja sadrži 23g proteina i ima okus vanilije - zasitna je i za 7.50kn je jako dobar izbor za međuobrok :) Bilježnice iz Morning Glory-a su mi najnovija opsesija. Jako su kvalitetne i lijepe te imaju motivacijske citate na naslovnoj strani. Ako ste jedna od onih osoba koja voli lijepe bilježnice, svakako bacite oko na njihovu ponudu u Varšavskoj :D





Tu su još flasteri (jer se u zadnje vrijeme konstantno režem na papire, wtf?! ), tablete za smirenje na prirodnoj bazi (zato jer kraj semestra, eto zašto :( ), Bruffeni u granulama - pokazali su mi se najbolji protiv bolova (djeluju kroz par minuta). 

Još jedna od stvari koje su uvijek uz mene je moj mali slatki USB :) Nosim ga u novčaniku jer je tako najmanja mogućnost da ću ga izgubiti. Prije nego sam si njega kupila, izgubila sam 10ak USB-ova :D





Mobitel koji trenutno imam je HTC M8 i jako ga volim. Ima bateriju koja izdrži dva dana bez punjenja, uz Instagram, Fejs, slušanje muzike, konstantno guglanje i razgovaranje. Ima predobru kameru i predobre zvučnike. Definitivno mobitel koji bi svima preporučila :)






HP slušalice - vjerovali ili ne, imam ih skoro dvije godine. Platila sam ih 120kn i imala sam godinu dana garancije na njih. Nisam vjerovala da će izdržati tako dugo ali eto, još se drže :) 




Ako postoji mogućnost da se neću taj dan vraćati doma, onda svakako još uzmem punjač za mobitel, mini micelarnu, Catrice olovku za unutarnji dio oka, vlažne maramice. Uz sve to, uvijek u torbi imam Blink bombone koji su me osvojili predivnim dizajnom kutijica (pa sad imam sindrom SKUPI IH SVE :Đ ) ili AnyTime bombone za čiščenje zuba (protiv karijesa, sa ksilitolom). 

Svjesna sam toga da nosim previše stvari sa sobom i trudim se smanjiti no uvijek mi se čini da mi sve treba. Nažalost, i moja kralježnica osjeti posljedice stoga vam savjetujem da nosite samo stvari koje su vam od životne važnosti. 


A što se nalazi u vašim torbicama? :)


Broj komentara: 13:

  1. diiivna ti je torbica, odakle je? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Torba je baš fora! I mene zanima otkuda je? :) Macadamia četka mi je nezamjenjiva..otkad ju koristim nisam se počešljala drugom četkom :D A u torbici nosim samo najnužnije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sam je preko stranice Šaptač cipelama :) Macadamia je zakon, vidjela sam da sad imaju istu ovakvu četku ali u rozoj boji pa si namjeravam i nju uzeti :D

      Izbriši
  3. I meni se torbica baš sviđa, mogla bih i ja ovaj post da napišem, odavno imam u planu, ali zaboravljam da napišem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) I sama jako volim čitati ovakve postove pa svakako napiši kad stigneš :D

      Izbriši
  4. torba je prekrasna! zamisljam je u nekoj royal blue boji :D i da, kraj semestra i mene ubija pa sam skuzila da je jako ucinkovito drmnut medicu-dvije prije ispita,stvarno pomaze :))) mozes li mi, ako ti nije problem, rec kako mirise ova rexona? tu confident dugo gledam...imam onu u verziji shower clean, i dezic je prva ligam stvarno sljaka, ali mi je grooozan miris... pa me zanima na sta ovo mirise.tj. smrdi li ko ova moja :D tenks :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se baš premišljala dal da uzmem plavu, rozu ili crvenu :D Pa, ova Rexona ima malo jači miris, ali je onako puderast - podsjeća me malo na one starinske parfeme al nije jako napadan :)

      Izbriši
  5. super post :) koliko stvari imas stvarno, ja nosim saamo ono nuzno, od kozmetike nista ne fuuram sa sobom osim nekoliko balzama za usne, bez njih ne mogu :D i da, roza boja <3 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, a znam, zaista je previše ali s obzirom da najmanje 12 sati provedem izvan kuće, ovo mi je survival kit :D Ma roza je najbolja <3 :D

      Izbriši
  6. Torba je predobra <3 I ja imam HTC i obožavam te mobitele, M8 mi je tiha patnja, moram prmijeniti mobitel uskoro i definitvno uzimam M8 ili 9 :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme meni, torba je savršena! Baš moja boja :D

    OdgovoriIzbriši